Visar inlägg med etikett jag gillar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag gillar. Visa alla inlägg

söndag 28 oktober 2012

Foto-triss-tema-Jag gillar

I veckans fototriss är temat "Jag gillar" , så här är temat givet. Jag gillar att måla. Det börjar med tanken och den driver penseln att skapa, sen kan ögat se vad som gjorts. Jag hoppas alltid att med dem kunna väcka tankar och i bästa fall beröra någons hjärta.

I veckans tema är det också tävling, med vinster från Coolstuff.

Rabbit heart

 Entered

 Defeated 

Ha en fin vecka/AX