söndag 5 februari 2012

Fototriss-tema-kärlek och romantik

I veckans fototriss är temat kärlek och romantik och i potten finns fina vinster från Coolstuff. Hur ska detta tema tolkas..svårt tycker jag. Det är aldrig lätt att fota målningar och det krävs ofta många försök för att få det bra.
Men, hugger iallafall kameran i hand och fotar mina akvareller.
Jag börjar med ett omslingrat par i kärleksdans. Är det romantik eller en kärlekskamp måntro.
 Här ligger de tillsamnans, tätt omslingrade i en skog.
 I kärleken och romantikens tecken behövs en kram, en öm och vän.
Ha en trevlig vecka/AX

32 kommentarer:

  1. Giller verkligen din konst - kan inte säga varför , bara att jag gör - det räcker nog med det ibland.
    Ha en underbar vecka.

    SvaraRadera
  2. Underbara och konstnärliga bilder! De lämnar också lite tolkning till ens egen fantasi och det gör dom spännande.
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  3. WOWWWWWW! Vilken tolkning!! Annorlunda å sååå vacker!!1

    SvaraRadera
  4. Så häftiga motiv, håller med ovan. Gillar din stil med :-)

    SvaraRadera
  5. Underbar konst, så vackert. Passar solklart till temat.

    SvaraRadera
  6. Visst är det kärlek och romantik, gillar verkligen din konst med lite vemod i.
    Ha en skön söndag;-)

    SvaraRadera
  7. Helt underbara bilder! Sätter verkligen fantasin i rörelse!

    SvaraRadera
  8. Härlig stil du har i dina målningar :)
    Kärlek i massor.

    SvaraRadera
  9. Åh konst..ig tolkning...men så himla bra kärleksfull triss.
    Bästa tolkningen på temat!!!

    SvaraRadera
  10. Underbara kärlekstavlor. Du är verkligen duktig med ditt målande och tankar kring ditt kreerande.

    Gillar din tolkning.

    SvaraRadera
  11. Oj vad fint! Helt underbara målningar

    SvaraRadera
  12. Härlig konst. Jag tycker att ankan(?) påminner lite om Fifi i Pomperipossa =)

    Härliga bilder =) Fin triss =)

    SvaraRadera
  13. Du måste haft mycket kärlek i tankarna när du skapat de fina tavlorna. Ha de gott i helgen. Anita

    SvaraRadera
  14. Läckra målningar där det finns mycket att se och tolka. Känner nog att det är mer passion än romantik, men det är ju bara min tolkning:). Kärlek är det i alla fall.

    SvaraRadera
  15. Din konst är underbar och framför allt annorlunda. Just akvareller tycker jag är ofta "urtvättade", vilket dina verkligen inte är. Dessutom gillar jag motiven otroligt mycket. Trean är min absoluta favo!

    SvaraRadera
  16. Det var en kreativ och personlig tolkning!
    Fina akvareller, spännande.
    Gillar kramen i tredje konstverket. :-)

    SvaraRadera
  17. Den här omgången var skitsvår, men du fick till det. Snygg triss.

    SvaraRadera
  18. Vackert målat, kärleksfullt.

    SvaraRadera
  19. Vackra bilder av vackra bilder. Sista gillade jag riktigt mycket. Snygg triss

    SvaraRadera
  20. Kärleken övervinner allt. Fina akvareller.

    SvaraRadera
  21. Riktigt roligt att kolla på dina akvareller.
    Den tredje är bara grymt bra.

    SvaraRadera
  22. Läckert värre. Vilka bra akvareller du målar.

    SvaraRadera
  23. Mycket stilig tolkning - personligare än så kan det väl inte bli?

    SvaraRadera
  24. Vackra och mycket fina akvareller. Kul med en något annorlunda personlig tolkning.

    SvaraRadera
  25. Vilka fantastiska akvareller!!
    Jag skulle vilja ha alla tre på väggen. Är detta något du säljer?
    //jonna d

    SvaraRadera
  26. Jag är så imponerad av din konst! Du är så duktig!

    Ha en skön vecka!

    SvaraRadera
  27. Så underbara dina konstverk är.
    och dessa helt klockrena för temat.
    Du är ju jätteduktig!

    SvaraRadera
  28. Otroligt fina målningar, perfekt till temat!

    SvaraRadera
  29. Du är verkligen talangfull när det gäller konst. Tänk om man hade lite av den gåvan. :)
    Härlig triss blev det.

    SvaraRadera

I will be really happy if you leave your nice comment here!

THANK`s / AX

Ax