söndag 19 december 2010

Foto-triss-Tema Glitter

Ett juligt tema i FOTO-TRISS den här gången, så nog lär det bli mycket glitter:).

Jag börjar med ett par snygga glittriga skor. Den fotade jag idag i en skoaffär.

Som andra bild har jag valt glittrig rimfrost. Vilket bling-bling! Den här bilden tog jag för ett par dagar sedan.


Som tredje bild har jag valt en bild med "standing man" i förgrunden, Glashuset bakom honom och Rådhuset bakom det. Och nog glittrar det varmt inne i glashuset(ungdommar spelade musik därinne). Bilden är tagen idag.

28 kommentarer:

  1. Wow vilka snygga skor. Bra triss. Mittenbilden blir min favorit. Gillar snöglitter. Lena/isis

    SvaraRadera
  2. Skönt spooky snubbe där :)
    Hoppas du får en god & glittrig jul!

    SvaraRadera
  3. Rolig tolkning! Är svag för vackra vinterbilder så mittenbilden blir även min favorit..

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Snökristallerna är ursnygga!

    SvaraRadera
  5. Favoriten blir mittenbilden :)

    SvaraRadera
  6. Hmmmm....jag kanske är litet konstig men gillar ju rimfrosten bäst! ;-)

    ha en skön söndag

    SvaraRadera
  7. Superfina bilder! Kul med skorna, de var läckra!

    SvaraRadera
  8. Snygg triss, där rimfrosten blir min favorit!

    SvaraRadera
  9. Härlig triss och rimfrosten bli favoriten.
    God jul!

    SvaraRadera
  10. Fin triss med mkt glitter. Skorna är min absoluta favorit. Ja, för dagen så här långt. Såna skulle jag vilja ha på fötterna :-)

    SvaraRadera
  11. Jag är kanske lite tråkig, men även för mig blir mittenbilden en favorit. Samtidigt kan jag inte låta bli att gilla den snöiga mannen

    SvaraRadera
  12. Fin triss, och skorna i första bilden är bara så häftiga! Något för nyårsaftonen för den som vill ... Annars är ju rimfrosten favoriten även här.

    SvaraRadera
  13. Precis såna glittriga skor hade Marilyn Monroe på sig i en av sina filmer, läckert triss annars och lillen, matte tackar här så mycket, det värmde…

    God Jul.

    SvaraRadera
  14. En mycket varierad triss :) Gillar den vackra rimfrosten bäst.

    SvaraRadera
  15. Vilka häftiga och glittriga bilder! Eftersom jag älskar skor blir bild nummer ett favoriten.:)
    Ha en fin söndag!

    SvaraRadera
  16. Härliga bilder! Gillar skorna. ;-P

    SvaraRadera
  17. Jag gillar guldskorna för att det var påpassligt av dig att fota dem.Ha de gott i veckan. Anita

    SvaraRadera
  18. Gillar glitterskorna, perfekt till Nyår !! Men jag gillar mitten bilden bäst för det är ju så vackert med snön ;) Tack för kommentaren hos mig ;)

    SvaraRadera
  19. Glittrigt värre! Ettan är riktigt bra i denna vinkel. Tvåan suverän och trean känner jag igen. Konstnären (vars namn jag har glömt) har ställt upp "brorsan" i Vasastan i Stockholm där jag också har plåtat av honom.

    SvaraRadera
  20. Härlig triss och visst glittrar det där inne. Ungdomar som skapar är härligt! Glitter bara det :)

    SvaraRadera
  21. Det var en triss med stor variation på temat.

    SvaraRadera
  22. Vilken härligt varierande triss. Gillar mittenbilden allra mest.

    SvaraRadera
  23. Cool triss! Blir verkligen sugen på att prova de där skorna :-)

    SvaraRadera
  24. Vilken skön blandning av glitter! Skorna är ju fantastiska!

    SvaraRadera
  25. Mittenbilden var grymt fin!

    /Louise
    www.wizy.blogg.se/

    SvaraRadera

I will be really happy if you leave your nice comment here!

THANK`s / AX

Ax